Tuesday, June 30, 2009

limau oh limau...


Selama 20 tahun aku hidup...due pokok je yang penah dan selalu aku panjat iaitu si pokok mangga dan si pokok rambutan...punyelah buang tebiat, dah kat Perth boleh aku panjat si pokok Limau a.k.a oren..hahahhaaha

semua bermula dengan pelawaan si abeng untuk datang ke fakulti dia untuk ambil buah oren yg melandui-landui tu, sebelum pokok-pokok itu nak dipindahkan...jadik ape lagi, aku dengan teman sepermainan ku si zamani a.k.a. sivamani a.k.a jejaka idaman perth a.k.a manir...pun beraksi lah dipetang sabtu sebelum bermain badminton...dalam hujan renyai-renyai kami redah juga untuk memetik si buah oren yang nyum2..hehehehe

habis pokok tuh licin kitorang kejekan...tinggalkan 2-3 bijik je terkontang-kanting...bayangkan penuh beg Deuter ku...semue kerane oren idaman..limau oh limau...

3 comments:

  1. Setakat pokok limau, anak buah ko boleh la panjat....try pokok kelapa sawit la...amcam?..baru jantan beb!

    ReplyDelete
  2. woi giler ke...panjat kelapa sawit..tau la ko makan kelapa sawit rebus..hahahaah

    ReplyDelete
  3. eh panjat pokok sawit? setahu aku kambing je yg panjat pokok kelapa sawit, tak pun spesies 'huk hak' tu hehehe

    ReplyDelete