Saturday, May 9, 2009

Salam Mula Dihulurkan...Kapan Aku Berbicara

Salam pembuka bicara buat teman-teman sekalian...Juga selamat melayari Kapan Aku Berbicara....

Ini adalah titipan pertama aku dalam nuansa baru menggunakan aplikasi Blogpot....namun ianya bukanlah pengalaman pertama aku menulis blog kerana sedari September 2007, aku sudah mulai menukilkan mindaku menggunakan aplikasi blog friendster seperti tertera dibawah:

http://fareedismail.blog.friendster.com/

Sudah ada kurang lebih 38 titipan terkandung di dalam blog ku di friendster itu...silakan layarinya untuk meneroka terjahan mindaku dalam masa yang terdahulu....

Apa itu...Kapan Aku Berbicara?

Aku masih menggunakan judul blog yang sama di sini kerana aku mau berkongsi idea dan menukilkan minda ku untuk dihidangkan untuk pertimbangan teman-teman sekalian.

Kerana aku dahulunya seorang yang cukup lancar tutur katanya, namun kerana kekangan dan hambatan masa serta ketidaksesuaian suasana, aku fikir dengan menulis blog ini, aku bisa NUKILKAN apa aja yang terlintas DIMINDA KU....Jadinya, lenggok bahasa yang akan teman-teman dapati sepanjang aku menulis tinta mindaku di blog ini, akan tuntas seperti aku sedang berbicara atau berpidato dhadapan teman-teman....nah mungkin suaraku tidak kedengaran, tapi aku cuba menggarap nukilanKu seolah teman-teman sedang mengikuti pidatoku...

Terus ikuti Nukilan Minda ku...Salam Mula Dihulurkan...Kapan Aku Berbicara...

No comments:

Post a Comment