Friday, May 22, 2009

Moga diberikan keselamatan buat semua...

Aku mungkin telambat post perkara ini, sebab sibuk sangt dengan macam2 perkara...

Semuanya bermula pada hari selasa lalu, 19 May 2009 bersamaan 27 Jamadilawal 1430H, sedang aku membantu temanku si zamani memindahkan barang pejabatnya (setalah dihalau 2 kali..hahahah), aku mendapat panggilan telefon...Katanya...ustz hilmi dan isteri accident jam 5pagi td..dan isterinya telah keguguran!!! Innalillahwainnailaihirajioun...spontan aku membalasnya...
Terus aku cuba mendapatkan informasi, di mana teman ku yang kecelakaan ini berada....aku terus mengajak temanku zamani untuk bergegas ke Royal Perth Hospital selaps solat Asar...

Kami menziarahi mereka dan yg sempat aku titipkan kepada mereka berdua ungkapan sabar dan sedikit bantuan segera dari persatuan MyPSA WA....Maka dari situ lah bermulanya kesibukan ku...merangka, merancang, melaksana dan menghebahkan pelbagai usaha membantu temanku ini atas nama teman seagama dan rakan MyPSA WA.

Kami merancang majlis bacaan Yassin dan Doa selamat untuk mereka dan juga semua penuntut Malaysia..moga diberikan keselamatan buat semua....

No comments:

Post a Comment